AD over onze energiepositieve woning

Afgelopen week publiceerde het AD (de Gelderlander) een artikel over onze energiepositieve woning zonder basisverwarming. En sinds kort met een Blauwe Accu voor het opslaan van overtollige zonnestroom in water. Daarmee verlagen we de teruglevering naar het elektriciteitsnet en dus ook de -kosten.


Via deze link kun je het artikel lezen:

Ga hier naar het artikel van het AD

Het filmpje boven het artikel is voor iedereen toegankelijk, de tekst bij het artikel is helaas alleen beschikbaar voor mensen die een abonnement hebben.