Ik geloof in onze opdracht om een betere en mooiere wereld achter te laten voor de volgende generaties.
De mensen van VELUX kwamen bij ons thuis filmen hoe hun dakramen bijdragen in onze energiePOSITIEVE woning. We wonen er nu ongeveer vijf jaar en wij vinden echt heel fijn om te leven in een huis zonder (basis)verwarming. Ook dit jaar was de energiebalans weer positief: we hielden weer stroom over. Jaar op jaar verdienen we geld met de energierekening. En dat terwijl het ook gewoon behaaglijk en goed toeven is. Hieronder kun je het interview terugkijken én krijg je een beeld van onze woning.

Via deze link kun je het artikel lezen:
Tijdens de bouw van onze woning heb ik voor VELUX een blog bijgehouden op hun site. Die vind je via deze link:

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.