
Zo houd jij je huis koel
Wij bouwden in in 2020 ons huis zonder verwarming en koeling. Omdat we geloven dat je met een goed ontwerp kunt zorgen dat het niet te warm of te koud wordt. Dus goede isolatie, luchtdicht, veel zoninstraling en een goede lucht-wtw voor de winter. En in de zomer dan? Ik leg het je uit in dit filmpje.


